Retorn


Bon any eh!!!
A bones hores ho dic....

Em sap greu la meva ausència, però ja torno a ser per qui! Bé tots aquests dies estava embolicada fent coses de la uni... dilluns vaig acabar i ara tinc 5 setmanes de vacances.

x)

I avui he començat el meu primer dia de pràctiques en un despatx. Estan de trasllat i avui m'ha tocat moure un pilot de caixes i no en tenia ni idea d'on anaven! Ha sigut molt entretingut. Els de les mudances tenien com una superfície de fusta amb 4 rodes clavades que servia per posar-hi les caixes a sobre i transportar-les d'un lloc a l'altre del pis sense necessitat de deixar-t'hi l'esquena! Bé a ser com un patinet però quadrat, o com un carro de la compra sense branes... n'hi ha que se les pensen totes.

Doncs bé, espero reanimar un xic més el bloc del que està ara! Amb reincorporo amb tots vosaltres! :)

4 comentarios:

carmncitta dijo...

quina sort, ja has acabat!! aiii a mi encara em queden molts dies....

Ens llegim :D

Gri del 2n3a dijo...

molta sort per tu ;)

Berta Iglesias dijo...

i no has tingut la temptació de posar-te sobre la superfícide de fusta quadrada amb rodes i començar a fer el boig?

Anónimo dijo...

Emmm no uu'
Era un dia per no perdre la compustura!
Però ja ho he pensat ja....
un patinet.... x)