X al fronT!


M'encanten les X. Els hi tinc predilecció. No em pregunteu perquè però quan veig quelcom amb forma de x m'ho he de quedar mirant, llavors ric sola durant una estoneta i n'hi acabo fent una foto.


Que si algun tros de cinta aïllant enganxada al terra, un marca de sabata al parquet a causa d'una patinada d'algú, unes tires de samarreta creuades, una marca de banyador amb les tires creuades, una X al meu DNI....


I la tira de foto que veieu a dalt de tot.... és el meu fronT amb una X pintada amb fusfurito taronja. x) Me la va fer la Ber del 2n3a amb molt de carinyo, empipant-me!!! Aix aquesta dona te uns acudits...


I aquest post t'el dedico a tu twin meva que te trobo molt a faltar.... Ella és al 2n3a i jo me fugat per uns dies al 3r1a. Espero que t'estiguin anant bé els examens i cuidat molt!


Vosaltres teniu alguna predilacció especial?

2 comentarios:

carmncitta dijo...

jajajaja això es curiòs ehh? No sé, mai m'he parat a pensar en aquestes coses, jo abans em fixava moltíssim en les matrícules dels cotxes, mirava la lletra i intentava fer algun acudit ¬¬, però ara no tinc temps per pensar en això xDDDDDDDD

Berta Iglesias dijo...

Grii! Aquí faltaria la foto de la X feta amb celo que em vas enganxar un dia al jersei!!

:_) acies pel post maca.
io també te trobo a faltar!
mua!