Records

La Ber no se li acudeix res millor que a les 11 de la nit posar-se a endreçar el quarto.

Com que no hi cap (de les coses que hi té) uu' pensa i diu:
- ajá! ordenaré l'armari!
Però a la seva habitació no només hi té l'armari típic de roba.... (que el té ple a rebossar) a més, n'hi té un que és l'armari familiar on s'hi guarden tots els trastos. La majoria regals que NO t'han agradat i que els conserves embolicats. Segur que hi haurà una propera oportunitat per regalar-los a algú. x'D ja!

És un dels que poques vegades s'obren ja que té un accés difícil perquè t'hi has d'enfilar amb una cadira i obstrueixes al pas si algú vol obrir la porta.

Hi pots trobar de tot: jocs de quan érem petites, pongos* altrament dits quecus**, posa basos de suro amb la torre eiffel dibuixada, papers de regal, escacs de vidre, clauers de records de llocs, gorres, càmeres d'oferta de carret arraconades, diaris vells, i un llarg etcètera de teranyines....

Volia posar èmfasi en un diari guardat de l'any 95... Un diari tan vell no es guarda perquè si, i l'hem començat a fullejar. De sobte, ocupant mitja pàgina, apareix una foto on hi surto tota aficionada mirant quadres del Miró... també hi surt la resta de la meva family.

Mireu la foto:



El més fort és que no tinc conciència d'haver estat allà.




*¿Dónde lo pongo?
**Que collons en faig?

2 comentarios:

carmncitta dijo...

i no t'en recordes? jajajaja, que curiòs xDD, jo el guardaria no sé, després de tants anyss...

Gri del 2n3a dijo...

no, no m'en recordo....
el diari suposo que el van guardar els meus pares. I el continuarem guardant. jeje
Em vaig sorpendre molt quan el vaig veure!