Fins l'infinit, i més enllà!



D'spam el món n'és ple... però hi ha spam i spam. Vaja, que diria que podriem dividir el món en
- Spam del montón, que ve a ser el normalet, el que no surt de la seva tònica i es manté pur en el seu lloc i
- Spam extremat que pot arribar a un punt de confusió entre la realitat i el surealisme.

Existeixen esloguistes (els qui s'inventen els eslògans) que arriben a exprimir-se tan el cap, que poden extreure frases tan suggerents com:

"Fins l'infinit i més enllà!"

D'una gran invenció personal.... segur que no havieu sentit mai aquesta frase en cap película d'animació, de joguines que tenen vida.... segur que no*.

Un eslogan així et fa confiar plenament en aquesta empresa que arriba fins a l'infinit i fins més enllà! Per tant el paquet que els hi confies amb un destí pot ser que arribi fins a l'infinit! Arribarà més enllà del que tu volies.
O sigui que... un eslògan tan recorrent, atreient i facilón pot no resultar tan efectiu com sembla.

Però tot s'ha de dir, que quan el vaig llegir em va fer saltar un somriure, em va alegrar el dia una frase tan positiva i optimista! M'agradaria trobar més eslògans com aquest!


*(Buz light jear al despegue!)

6 comentarios:

carmncitta dijo...

Jajajaja, és molt curiòs!!

Anónimo dijo...

Hola! primer de tot dir que soc una col·laboradora de la persona que esta fen aquests blogs i no trobo normal que gent que opini sobre aquests temes ho hagi de fer en catala. Internet es un mitja public on tothom ens hem d'entendre per tal de poder establir qualsevol debat. Jo parlo en nom d'aquesta persona que publica blogs i vosaltres contesteu. Ha estat casualitat que jo soc de Barcelona i puc contestar a aquesta persona tambe en catala pero si us plau, en un lloc com aquest, parlem en castella que segur que tothom ens entendrem perfectament! Petons i gracies!

Joan Marc dijo...

Aquesta companyia deu ser com la renfa, saps quan surt el paquet, però no sabras quan arriba ni si arriba!! xDDDDD (Anònim, em reservo la meva contestació perquè no sóc ningú per comentar negativament aquí)

Ramon dijo...

Uaalaaa!

a mi em sap molt greu haver de contestar aaquí.. però és que s'ho mereix x'D


ETS UNA INEPTE!

vale.. això és la part típica impulsiva... però ara raonem-ho..

Perquè renoi no pot escriure en català un bloc? tens algun problema? si vols debatre en castellà, o la llengua que et vingui de gust, t'en vas a blocs on trobis aquest idioma. Per el mateix motiu, si l'escrivís en castellà, podria venir jo demanant-li que ho fés en alemany, perquè així l'entendria i podriem dialogar...

Prou que ens oprimeixen el català com per què a més a més haguem de disfressar els nostres blocs PERSONALS!

VA home va... si vols blocs en castellà, t'en vas a qualsevol plataforma espaÑola.

Aquí, ni et volem. Això és una plataforma LLIURE.

Gri del 2n3a dijo...

Anònim,

Veig que no trobes normal que opini sobre alguns temes en català.

El fet de ser un espai lliure (com molt bé diu el Ramon) és el que em permet expressar-me amb la llengua que considero oportuna. Com si vull parlar amb swahili.

A més, blogger com a servei està creat en anglès, i no hi ha cap llei que especifiqui que m’hagi d’expressar en castellà.

I si llegeixo un post en castellà, doncs el comento també amb castellà.

Si hagués comentat en català en un espai blogger d'un usuari que escriu en castellà entendria el motiu del perquè em retreus que tingui un bloc en català. Però és que vaig comentar en castellà.

T’agraeixo l’esforç que has fet de comentar amb català, i agraeixo també el motiu de que "sort" que saps català i t’hi has pogut expressar.

De totes maneres no tindria cap problema si revés algun comentari en castellà, en italià, en francès, o en idioma de periquito...

Això és l’avantatge d’un espai de domini públic. Visca la diversitat de llengües.

QUE UN ES POT EXPRESSAR COM VOL I QUE NO SIGUI RETRET PER NINGÚ.

PD- no entenc el motiu del perquè t’amagues darrera un Anònim. Les coses les dius clares oi? Però perden tota la personalitat que hagis pogut donar-los-hi si firmes amb un Anònim.

Jom dijo...

Parlo sense vergonya, parlo amb llibertat, i per començar, parlo en CATALÀ!!!!!